Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
Ferit lleu el conductor d'una furgoneta, que transportava oli per a reciclar i que ha obligat a tallar el trànsit
Una furgoneta, que ha bolcat aquest dimarts capvespre a l’autopista d’Inca, ha provocat retencions importants a l’altura de Santa Maria del Camí en direcció cap a Palma.
L’accident ha ocorregut devers les 13.00 hores, quan el conductor ha perdut el control del vehicle. La furgoneta, que anava carregada amb dipòsits d’oli per a reciclar, ha quedat tombada sobre la calçada, i tota la càrrega s’ha vessat. Això ha obligat a tallar el trànsit de manera completa durant un minuts, però al cap de poc temps s’ha obert un carril a la circulació.
El xofer del vehicle ha resultat ferit lleu. Al lloc de l’accident s’hi ha desplaçat la Guàrdia Civil i dotacions de Bombers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera