Un accident sense ferits ha col·lapsat, aquest dilluns matí, l’autopista d’Andratx en sentit Palma. Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, al voltant de les 07.30 hores s’ha produït un accident per abast en què han resultat implicats quatre vehicles i un camió en la incorporació a la Via de Cintura. Afortunadament, no hi ha hagut ferits. Per mor del sinistre, sí que hi ha hagut importants retencions, de fins a dues hores, que s’han prolongat des de Palmanova fins a aquest punt.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa