Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Engel & Völkers i Garden Hotels sumen forces per potenciar la inversió en hotels
92
“La crisi financera va fer desaparèixer capital, en canvi, la pandèmia no ha tengut aquest efecte i Balears es converteix en una destinació molt interessant per invertir en un negoci“. El directiu d’Engel & Völkers Hans Lenz ho té clar: el negoci immobiliari per a les persones d’alt poder adquisitiu funciona com mai i cal aprofitar l’avinentesa. Per això l’empresa alemanya, que ara té una nova divisió hotelera, ha firmat un conveni amb Garden Hotels per créixer en el sector.
El conveni consisteix a oferir els serveis de gestió i els coneixements de Garden als inversors que vulguin comprar i explotar un hotel a Mallorca. “Cal fer aliances entre empreses“, explica el CEO de Garden Hotels, Gabriel Llobera, “aliances que puguin anar més enllà d’estar tu tot sol en un mercat“.
Garden Hotels és una empresa familiar de Mallorca fundada l’any 1986. Té deu establiments a Balears i un a Huelva i ara se centra ara en créixer, però sense haver de comprar necessàriament més hotels. L’objectiu és que les persones que acudeixin a Engel & Völkers per invertir en hotels confiin tot el funcionament del negoci en l’empresa mallorquina.
L’empresa immobiliària Engel & Völkers ha incorporat el negoci de venda d’hotels a l’àmplia cartera de serveis per a clients amb grans pressupostos que cerquen residències d’alt nivell, iots i avions.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre