El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Engel & Völkers i Garden Hotels sumen forces per potenciar la inversió en hotels
161
“La crisi financera va fer desaparèixer capital, en canvi, la pandèmia no ha tengut aquest efecte i Balears es converteix en una destinació molt interessant per invertir en un negoci“. El directiu d’Engel & Völkers Hans Lenz ho té clar: el negoci immobiliari per a les persones d’alt poder adquisitiu funciona com mai i cal aprofitar l’avinentesa. Per això l’empresa alemanya, que ara té una nova divisió hotelera, ha firmat un conveni amb Garden Hotels per créixer en el sector.
El conveni consisteix a oferir els serveis de gestió i els coneixements de Garden als inversors que vulguin comprar i explotar un hotel a Mallorca. “Cal fer aliances entre empreses“, explica el CEO de Garden Hotels, Gabriel Llobera, “aliances que puguin anar més enllà d’estar tu tot sol en un mercat“.
Garden Hotels és una empresa familiar de Mallorca fundada l’any 1986. Té deu establiments a Balears i un a Huelva i ara se centra ara en créixer, però sense haver de comprar necessàriament més hotels. L’objectiu és que les persones que acudeixin a Engel & Völkers per invertir en hotels confiin tot el funcionament del negoci en l’empresa mallorquina.
L’empresa immobiliària Engel & Völkers ha incorporat el negoci de venda d’hotels a l’àmplia cartera de serveis per a clients amb grans pressupostos que cerquen residències d’alt nivell, iots i avions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles