Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La Fiscalia demana 27 anys de presó per a l'acusat Rafael Pantoja pels delictes d'assassinat i amenaces
Rafael Pantoja roman a la presó des del passat dia 16 de novembre de 2018, dia en què varen tenir lloc els fets.
152Dilluns que ve, dia 8 de juny, un tribunal jurat decidirà si el presumpte assassí de Sacramento Roca és culpable de la mort de la dona al novembre de 2018. La Fiscalia demana per a l’acusat una pena de 27 anys de presó pels delictes d’assassinat i amenaces. Tot apunta, però que la vista oral no se celebrarà, ja que les parts encara acaben d’enllestir un acord de conformitat
En l’escrit d’acusació, el Ministeri Públic explica que el 16 de novembre de 2018 Rafael Pantoja, la parella sentimental de la dona, va anar al seu lloc de feina perquè no acceptava que l’hagués deixat. Allà la va apunyalar diverses vegades per assegurar-se que la matava, segons explica la fiscal Mercedes Carrascón. Un dels cops que li va donar va penetrar fins al cor de la dona i li va perforar el pulmó.
Per aquests fets, el presumpte assassí s’enfronta a una pena de 25 anys de presó pel delicte d’assassinat amb l’agreujant de parentesc. El Ministeri Públic també demana a Pantoja una pena de 2 anys de presó pel delicte d’amenaces. A més, l’acusat haurà d’indemnitzar amb 100.000 euros a les filles de la víctima i altres 50.000 pels pares de la dona. Aquest és un dels crims masclistes dels darrers anys que més impacte ha causat a les Illes per la brutalitat de l’agressió. L’home roman a la presó per aquests fets. A més, té antecedents penals per haver assetjat Sacramento Roca abans de suposadament haver-la mort.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores