L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'aeroport de Palma opera avui un 97 per cent manco de vols respecte de fa un any
L’aeroport de Palma opera aquests dies en estat d’alarma un 97% manco de vols respecte de fa un any. Una imatge de buidor que contrasta amb les coes i els taulells plens de la terminal ara fa un any. El 13 d’abril del 2019, el primer dissabte abans de les vacances de Pasqua, es van operar 735 vols a Son Sant Joan amb una oferta de més de 120.000 seients.
En canvi, el 4 d’abril del 2020 i a punt de començar la Setmana Santa, s’operaran en total 18 vols. Dia 3 van passar per l’aeròdrom 108 passatgers que arribaven a les Balears i 143 que en van sortir.
El tercer aeroport més gran del país sembla una instal·lació fantasmagòrica. Els únics que viatgen, a les 9 sortides programades d’avui, ho fan per un motiu de pes. La planta de facturació sembla un edifici abandonat.
A dalt, els controls de seguretat tancats i amb el llum apagat. Els treballadors fan net sobre net. A arribades, la situació és idèntica. Només 9 vols previstos. A fora, a l’aturada de taxis, tampoc no hi ha feina. Una jornada gens habitual al principal aeroport de les Illes.
Disminueix un 90% el trànsit aeri als tres aeroports de les Balears
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues