Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Imatge d'arxiu. /EFE
57Divendres
Aquest divendres les temperatures arribaran als 34-35 graus a Mallorca, i es mantendran entorn dels 30-32 graus a la resta de les Illes.
Dissabte
Dissabte farà sol arreu, i calor. La temperatura augmentarà a tot l’Arxipèlag, però farà més calor a l’interior i nord de Mallorca, on poden arribar als 36 graus.
Diumenge
Diumenge el sol pegarà de valent. Les temperatures s’enfilaran fins als 38 graus, sobretot, a l’interior de Mallorca.
Consulta aquí la previsió detallada i els darrers vídeos
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar