Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Els agents han utilitzat gasos lacrimògens per dispersar els manifestants concentrats
Les protestes a Hong Kong segueixen amb enfrontaments entre manifestants i forces de seguretat, després de la jornada de vaga del passat dilluns.
128 persones han resultat ferides i hi ha més de 260 detinguts. Alguns serveis de transport públic s’han interromput durant l’hora punta d’aquest dimarts al matí, i s’han registrat enfrontaments entre antidisturbis i manifestants en alguns campus universitaris.
Els agents han utilitzat gasos lacrimògens per dispersar els manifestants concentrats. Alguns centres educatius de la ciutat han suspès les seves classes d’avui a causa de la situació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los