Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El telèfon 016 (o el 971178989) contra la violència masclista és gratuït i confidencial i funciona tots els dies de l’any
Imatge d'arxiu. /EFE
47Una dona ha estat assassinada cap a les 12.30 hores d’aquest dilluns en el seu domicili de Posadas (Còrdova) pel que sembla per la seva exparella, que després ha intentat llevar-se la vida. És la catorzena dona assassinada del que va del 2020.
La Guàrdia Civil investiga aquest homicidi com un possible cas de violència masclista.
El presumpte agressor ha intentat llevar-se la vida posteriorment, i, després de ser atès en el lloc dels fets, ha estat evacuat a l’Hospital Universitari Reina Sofia, a Còrdova.
En total, el número de dones assassinades des que hi ha estadístiques, si es confirma aquest cas, és de 1.047 des del 2003. A conseqüència d’aquests crims, des del 2013 un total de 286 menors han quedat orfes -vuit el 2020- i altres 35 han estat assassinats pels seus pares o per les parelles o exparelles de les seves mares.
El telèfon 016 (o el 971178989) contra la violència masclista és gratuït i confidencial i funciona tots els dies de l’any, durant les 24 hores del dia.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca