El Pablo queda lliure amb càrrecs i amb mesures cautelars, però sense fiança
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
El seu objectiu és participar en la final, que es durà a terme a Grècia
La persona que és al centre de la fotografia que acompanya aquest text és Arturo Bello, alumne del col·legi San Cayetano, de Palma. Ha tret la millor nota de tot Espanya a les proves autonòmiques de les Olimpíades d’Economia: un 9,95. És una qualificació que destaca per damunt de la de més de cent estudiants de tot arreu i, això, diu, l’anima a preparar-se amb vista a la fase nacional del certamen. Fa comptes arribar a la final, que se celebrarà a la ciutat grega d’Olímpia el mes d’agost; de fet, assegura que és viable.
S’ha enfrontat a qüestions tan diverses, i alhora complicades, fins i tot, per a molts adults, com el paper de l’Estat en l’habitatge, el deute com a eina per a les finances i les claus de l’emprenedoria. En aquest sentit, tant Arturo com els seus professors defensen la necessitat d’introduir més coneixements econòmics a les aules.
Enguany, és la primera vegada que Espanya es presenta en aquest certamen internacional, en el qual han participat més de 100.000 estudiants d’una trentena de països.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
Només 420 places per als més de 22.000 habitants de més de seixanta-cinc anys
Voluntaris del Festival Qué Celeste han creat un oasi per als pol·linitzadors a Formentera