Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

A la comissió celebrada aquest dimarts han decidit començar a redactar ja l'esborrany per convocar una nova reunió a final d'any
La darrera vegada que es va reunir la comissió, integrada per diferents institucions i representants de la indústria salinera a Eivissa i Formentera, va ser l’any 2010. Després d’aquell darrer intent frustrat, ara es reactiven les reunions i comencen a treballar de nou per tal de posar sobre la taula, cap a la pròxima primavera, l’esborrany del pla que ha de regular l’extracció de sal a la zona protegida.
Segons Salinera Española a Eivissa, el fet que no existeixi aquest pla endarrereix molt les tasques de manteniment dels estanys saliners perquè s’enfronten a una llarga burocràcia administrativa. Perden cada any entre 10 i 15.000 tones de sal per aquesta causa, segons asseguren, i l’estat de l’explotació de les salines, diuen, és lamentable.
A la comissió celebrada aquest dimarts han decidit començar a redactar ja l’esborrany per convocar una nova reunió a final d’any.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys