Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
L'informe de la Guàrdia Civil amb les conclusions de què va passar podria estar enllestit aquest mes
Diumenge que ve farà un any que es varen cremar 8 negocis al polígon industrial de Marratxí. 12 mesos després, encara no se sap amb claredat què hi va passar. L’informe de la Guàrdia Civil podria estar enllestit aquest mes de novembre.
Un any després, encara fa olor de cremat. Luís, el propietari d’una de els naus que es van crema, ni s’ho creu. Avui ha visitat el que era el seu negoci de tota la vida, un any després que quedàs en no-res.
Tot i això, amb esforç i el sacrifici ha pogut tornar a començar de bell nou a una altra banda. Com ell, ho han fet els altres 7 empresaris que patiren l’incendi. Cap d’ells ha pogut tornar a obrir allà mateix.
Fa uns mesos els propietaris presentaren un projecte de demolició a l’Ajuntament de Marratxí per esbucar-ho tot i tornar-ho a fer de bell nou. Encara no han obtingut resposta i l’informe de la Guàrdia Civil amb les conclusions de què va passar, sembla que veurà la llum aquest mes.
L’únic que es coneix amb claredat de moment és que el foc va començar a la nau industrial d’estampat de camisetes. L’altra cosa que es coneix, és que tot ha quedat en runes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues