Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

A la Mare de Déu del Toro hi ha matriculats devers 260 alumnes i fa anys que ha quedat petita
L’Institut Joan Ramis i Ramis estrena ampliació amb 1.600 metres quadrats nous, que permeten eliminar les 5 aules modulars que hi havia. És una de les novetats del nou curs escolar de Menorca, on arran de les obres fetes els darrers mesos els centres passen d’11 a 6 aules modulars. Durant l’estiu també s’han fet reformes a l’escola d’art, a l’institut Biel Martí, o a l’escola Maria Lluïsa Serra.
A Es Mercadal, en canvi, tornen a començar l’any lectiu sense la nova escola que s’havia promès. A la Mare de Déu del Toro, que té 70 anys, hi ha matriculats devers 260 alumnes i fa anys que ha quedat petita. La Conselleria d’Educació diu que presentarà el projecte bàsic del nou centre aquest mes, però no hi ha data d’inici d’obres, per tant continua ajornant-se. L’Ajuntament ha de cedir aquests terrenys per a fer-ho possible i està pendent d’un tràmit amb el Consell referent als accessos.
A l’escola Antoni Joan de Maó, els operaris aprofiten els darrers dies abans de l’arribada dels alumnes per suprimir-ne les barreres arquitectòniques
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui