L'incendi, que ha provocat una gran columna de fum negre, no ha causat ferits
L’incendi s’ha declarat poc abans de les quatre del capvespre per causes que encara es desconeixen. En aquell moment no hi havia ningú al recinte afectat, ja que l’empresa tanca a les 14.00 en horari d’estiu.
Les flames han afectat l’esplanada del desguàs, que té uns 1.000 metres quadrats. En aquell moment hi havia uns 50 vehicles ja premsats. La premsa també ha patit els efectes del foc. La nau propera ha pogut ser desallotjada dels vehicles que hi havia -dos camions i una grua- i no s’ha cremat.
La columna de fum negre era ben visible des de tot Maó, originada pels materials que s’hi cremaven, pneumàtics i vehicles que tenien restes de benzina. Però el foc no ha arribat a cap casa propera ni a la zona de vegetació.
Devers les 5 i mitja de la tarda el foc ha afluixat, i una forta pluja ha ajudat al control de l’incendi, fins al qual s’han desplaçat un helicòpter i cinc unitats de l’Ibanat a més de bombers del Parc de Maó. Poc abans de les set s’ha donat el foc per controlat.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys