Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El Govern diu que l'atacant té problemes psiquiàtrics greus
Un home ha matat la seva mare i la germana amb un ganivet a prop de París i poc després ha estat abatut per la policia. L’atac ha causat l’alerta antiterrorista a França, però el Govern francès ha dit que es tractava d’una persona malalta amb problemes psquiàtrics greus, a pesar que abans de morir ha cridat “Al·là és gran”.
Els fets han succeït a a les 9.00 del matí a un carrer de Trappes. Després d’apunyalar a tres persones, de les quals dues han mort, s’ha atrinxerat a ca seva. Quan ha sortit de l’habitatge, amb un ganivet i cridant “Al·là és el més gran”, la policia l’ha matat.
L’home estava fitxat pels serveis secrets des de l’any 2016 per apologia del terrorisme, però el Govern el considera un “desequilibrat” amb problemes psiquiàtrics greus.
L’Estat Islàmic ha reivindicat que l’atac ha estat comès per un combatent que hi està vinculat, però de moment no hi ha evidències que relacionin l’atacant amb el grup.
La policia ha demanat a la població que eviti la zona i ha anunciat que l’operació es dona per finalitzada.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703