Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Es tracta d'un bellaombra, una espècie inclosa dins el Catàleg d'Arbres Singulars de les Illes
El bellaombra de plaça de la Reina presenta un aspecte malaltís. Pateix una infecció desconeguda que fa perillar la seva conservació. S’està podrint al seu interior i això ho saben gràcies a aquesta fractura. Un dels seus grans cimals va caure damunt un cotxe el mes de juliol i també hi va haver ferits.
De llavors ençà, tècnics de la conselleria de Medi Ambient fan feina per saber quina malaltia pateix i poder així aplicar el tractament més adequat per salvar l’exemplar. L’espècie Bellaombra està inclosa dins el Catàleg d’Arbres Singulars de les Illes des de l’any 2003.
La majoria de turistes que passen per la zona es returen per fotografiar-lo o a observar-lo perquè els crida l’atenció.
L’objectiu és que pugui viure molts anys més i no serà fàcil, ja que és una espècie molt sensible i, asseguren, el tractament serà molt complicat.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya