Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Un total de 73 persones grans ja disposen de l'aparell a Menorca
Un total de 73 persones grans de Menorca ja disposen de manera gratuïta d’un assistent de veu, gràcies al projecte ‘Voces en red’, de la Creu Roja. Una iniciativa nacional que es duu a terme juntament amb una fundació privada. L’objectiu: combatre la soledat i l’aïllament social.
Catalina Foguet és alaiorenca, però viu a Maó des dels sis anys. A 73 anys, el seu estat físic és bo. Li agrada caminar, la gimnàstica i sortir a fer un cafè amb les amigues. La Creu Roja li ha instal·lat un assistent de veu a ca seva sense cap cost. Entre altres coses, li permet fer videotrucades amb altres usuaris.
Catalina viu sola des de fa més de vint anys en un apartament de Maó. Ha trobat en l’assistent l’aliat ideal per a les seves activitats, com la lectura, de la qual li agrada fruir.
L’assistent digital ajuda els usuaris a recordar els medicaments que han de prendre o les revisions pendents. Creu Roja preveu instal·lar durant l’any dos-cents aparells com aquest.
El projecte ‘Voces en Red’ té finançament privat i un horitzó de tres anys. L’objectiu: instal·lar 20.000 assistents a tot Espanya.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants