Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Un vianant de 51 anys va ser atropellat per un vehicle, que va fugir
Els fets van tenir lloc a una rotonda de Cala en Blanes dijous, al voltant de les sis del capvespre. Un vianant de 51 anys va ser atropellat per un vehicle que va fugir. La policia nacional va desplegar un dispositiu a la rotonda d’encreuament entre Ferreries, Cala Galdana i Ciutadella per intentar interceptar el vehicle implicat, sense èxit. La víctima va ser traslladada d’urgència a l’hospital Mateu Orfila, en estat crític, amb diagnòstic de traumatisme cranioencefàlic greu i està ingressat a la unitat de cures intensives.
Una de les línies d’investigació de la policia Nacional és que aquest atropellament hauria estat un intent d’homicidi vinculat a un altre incident que va succeir dos dies abans a un hotel de Sa Caleta, també a Ciutadella.
En aquest segon cas, dos homes georgians de 50 i 44 anys es van veure implicats en una baralla amb un ganivet i van ser hospitalitzats i operats a causa de diversos talls profunds produïts per l’arma blanca. Es tracta de dos treballadors d’una empresa de construcció que havia contractat l’hotel. Aquest matí han rebut l’alta mèdica i han estat detinguts per la Policia Nacional.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors