Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Un jove de 22 anys va ser agredit per una arma blanca
Un incident de trànsit en què un turisme ha atropellat a Palma dos homes que han resultat ferits lleus ha derivat en una baralla on un altre jove ha estat apunyalat.
Segons ha informat el servei d’emergències sanitàries 061, els fets es van produir devers les 22.30 hores d’ahir divendres al carrer Aragó de Ciutat.
El conductor d’un cotxe va atropellar a dos vianants, de 27 i 55 anys, que van patir ferides lleus, i posteriorment es va produir un enfrontament entre diverses persones en el qual un altre home, de 22 anys, va ser agredit per una arma blanca i va patir una incisió de pronòstic “menys greu”.
Els tres ferits van ser traslladats en ambulàncies fins a l’Hospital Son Espases.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca