Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
El cotxe implicat en l'atropellament múltiple a Palma. Foto IB3
1436Un atropellament múltiple al centre de Palma ha causat almanco cinc persones ferides, dues de les quals greus, la matinada d’aquest divendres a l’encreuament entre l’avinguda de l’Argentina i el carrer del Comte de Barcelona.
Els dos ferits greus són un jove de 26 anys i una dona de 28, tots dos amb politraumatismes, i han estat traslladats a l’hospital de Son Espases. L’home està ingressat a l’UCI i el seu estat és molt greu. La dona està greu ingressada a l’àera d’urgències.
Hi ha també altres dues dones, de 26 i 30 anys, ferides amb pronòstic no greu que han estat traslladades a la Clínica Rotger de Palma i un altre home, de 39 anys, traslladat a l’hospital Quirón Palmaplanas amb pronòstic no greu.
Segons les primeres investigacions de la Policia Local de Palma, un dels conductors implicats en l’atropellament múltiple registrat aquesta matinada a Palma ha donat positiu en el control d’alcoholèmia. Després de practicar-se la prova d’alcoholèmia als conductors dels dos vehicles implicats un d’ells ha llançat un resultat positiu, encara que per sota de 0,60 mil·ligrams per litre en aire espirat. En aquest cas, l’infractor s’enfrontaria a una infracció administrativa, però si la investigació que està en marxa i dirigeix la Policia Local confirmés la influència de l’alcohol en el sinistre, la infracció passaria a ser penal.
Estat en què ha quedat el banc després de l’accident. Foto: EUROPA PRESS
Segons les primeres informacions, poc després de les 01.20 hores d’aquest divendres, en l’encreuament de l’avinguda Argentina amb el carrer Comte de Barcelona, dos cotxes han xocat i han atropellat a diverses persones que estaven en un banc pròxim.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta