Un Auditorium ple gaudeix de les cançons del Consorcio
Tots els seus integrants varen formar part de Mocedades, l'única formació hispana que ha venut més d'un milió de còpies d'un senzill cantat íntegrament en castellà
A Palma, un Auditorium ple va acompanyar, escoltar i cantar, aquest dissabte vespre, les cançons del Consorcio.
Tots els seus integrants varen formar part de Mocedades, l’única formació hispana que ha venut més d’un milió de còpies d’un senzill cantat íntegrament en castellà.
“Dónde estás corazón”, i “Le llamaban loca” destaquen en la seva extensa trajectòria professional de més de cinc dècades a la música espanyola.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €