Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

No hi va haver ferits però sí danys materials
Ensurt a Eivissa després que les flames hagin calcinat un autobús de línia a Sant Jordi, al municipi de Sant Josep de Sa Talaia, així com sis cotxes i set motocicletes. Un incendi que es va iniciar passades les deu del vespre d’aquest dimecres a la part posterior de l’autocar on, el moment dels fets hi viatjaven dues persones.
Imatges de l'incendi d'un autobús de línia anit a Sant Jordi, Eivissa. El conductor i l'únic passatger en sortiren il.lesos. Us ho explicam amb la resta de la informació del dia a @InfoMatiIB3 pic.twitter.com/pcTBAQBaO5
— IB3 Notícies (@IB3noticies) September 27, 2018
Un passatger i el conductor que va intentar sufocar les flames amb un extintor però no va ser possible i els Bombers d’Eivissa s’hagueren de traslladar fins allà.
El vehicle va quedar aturat al carrer dels Polls de Sant Jordi. El dipòsit del combustible va rebentar i les flames es varen estendre ràpidament per tot el carrer.
A més de l’autobús, les flames afectaren 6 turismes, 7 motocicletes, diversos tendals propers i dues façanes. Per sort, no hi ha hagut cap ferit.
Bombers, Policia Local i Nacional i Guàrdia Civil es traslladaren fins allà. Els bombers han hagut de fer feina fins avançades hores de la nit.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits