Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els passatgers han pogut abandonar l'autobús a temps
Un autocar escolar que transportava prop de 40 adolescents s‘ha incendiat a l’autopista d’Inca, a les 16:30 d’aquest dimecres. El conductor ha aturat el vehicle al lateral de l’autovia, tan aviat com ha vist les flames pel retrovisor.
Ell mateix ha pogut sufocar el foc amb l’extintor, però els bombers s’han desplaçat tot d’una al lloc dels fets. Els al·lots han pogut abandonar ràpidament el bus. Tornaven a Pollença després de passar el matí a un parc aquàtic. El conductor ha assegurat a IB3 Notícies que el foc s’hauria originat per una errada tècnica. A les 18 hores una grua va retirar el vehicle accidentat de la via.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor