Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Deficiències en la tramitació de la renovació de les concessions deixen el municipi sense servei fins que Costes ho autoritzi
El municipi de Sant Josep ha començat la temporada turística sense el servei de gandules. La intenció del consistori és prorrogar un any més el servei als actuals concessionaris per compensar la temporada 2021, ja que el servei ha caducat enguany.
No obstant això, quan Sant Josep envia aquesta pròrroga a la Conselleria de Medi Ambient, el Servei d’Ordenació i Territori emet un informe negatiu que data del 21 de març, a causa d’unes “deficiències” de forma. El consistori al·lega que ha enviat el mateix Pla de Platges que en l’anterior licitació de 2018. Però, tot i així, amb el servei sense permís per funcionar, envia el 23 de març un nou pla amb els esmentats requeriments al Servei de Litoral i Costes, que és l’organisme que l’envia el 6 d’abril a Ordenació i Territori.
La temporada de platges, al municipi, comença el 15 de maig, abans és facultat de l’Ajuntament, a petició dels concessionaris, amb un màxim d’un 20 per cent dels elements que tenen autoritzats.
Malgrat aquesta prohibició, el Cala Bassa Beach Club ha col·locat més d’una vintena de gandules aquest dissabte tant a la platja com a la terrassa del seu local. La Policia Local no té competències per sancionar les infraccions, però sí que pot aixecar acta i informar al Servei de Litoral i Costes, que és l’organisme competent, han informat fonts del consistori josepí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues