Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Ja hi ha tres jugadores que han donat positiu, però la resta de l'equip s'exercitarà per primera vegada després de deu dies confinats
99
Un brot de Covid a la plantilla de l’Avarca Menorca ha obligat a ajornar els dos partits que l’equip de Ciutadella, líder de la Superlliga femenina de voleibol, havia de jugar aquest cap de setmana contra Las Palmas i el Madrid.
Dues jugadores del primer equip han donat positiu i s’afegeixen així a la seva companya que ja s’havia contagiat la setmana passada. No obstant açò, les altres jugadores i el cos tècnic s’exercitaran aquest dimecres per primer cop després de deu dies confinats, ja que han donat negatiu.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors