Ja hi ha tres jugadores que han donat positiu, però la resta de l'equip s'exercitarà per primera vegada després de deu dies confinats
Un brot de Covid a la plantilla de l’Avarca Menorca ha obligat a ajornar els dos partits que l’equip de Ciutadella, líder de la Superlliga femenina de voleibol, havia de jugar aquest cap de setmana contra Las Palmas i el Madrid.
Dues jugadores del primer equip han donat positiu i s’afegeixen així a la seva companya que ja s’havia contagiat la setmana passada. No obstant açò, les altres jugadores i el cos tècnic s’exercitaran aquest dimecres per primer cop després de deu dies confinats, ja que han donat negatiu.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració