El buc Abel Matutes de Baleària ha tingut un petit ensurt quan ha intentat atracar al port d’Eivissa a la zona de Botafoc avui divendres. El vaixell ha col·lidit amb una de les defenses del primer moll. La popa ha quedat afectada pel cop i també ha trencat una de les defenses del mateix moll que ha caigut al mar.
El sinistre s’ha produït cap a les 06.00 hores quan el buc, provinent de València, estava a punt d’atracar al port eivissenc i que arribava amb 3 hores de retard. Tots els passatgers han estat reubicats al vaixell Sicília que ha sortit a les 9 del matí direcció Palma. El buc que ha quedat fora de servei, serà remolcat al Port de València per reparar els desperfectes.
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa