Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Tot i no perdre la càrrega, l'incident ha causat retencions aquest dimarts al segon cinturó de ronda
Paciència és el que han necessitat aquest dimarts matí a Eivissa els conductors que s’han trobat un camió de butà aturat enmig de l’accés de la carretera de Sant Antoni, al vial de sortida del segon cinturó de ronda de Vila, a la rotonda del recinte firal.
El camió ha perdut el remolc, però per sort no la càrrega, que estava formada per centenars de botelles de butà. Policia Local d’Eivissa i Guàrdia Civil de Trànsit han ordenat la circulació fins que l’empresa distribuïdora, propietària del camió, ha pogut enganxar novament el remolc i retirar-lo del vial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores