Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La menor ha estat evacuada a l'hospital de Son Espases a causa de les greus lesions de l'atropellament
215
Un camió refrigerant estava aturat aquest dilluns al matí a la plaça Reial de Maó amb el conductor que descarregava gènere quan ha perdut el fre i s’ha llançat contra el carrer de vianants de s’Arravaleta, segons testimonis. El vehicle, que en aquell moment no tenia ningú al volant, ha envestit una dona de 66 anys i també una nina de 9 anys. La menor ha quedat atrapada davall el vehicle.
La filleta ha resultat ferida de gravetat i, després de la valoració mèdica a l’Hospital Mateu Orfila, s’ha decidit el seu trasllat a Mallorca per ser ingressada a l’UCI pediàtrica de Son Espases. La dona, amb lesions en l’extremitat superior, ha estat valorada i estabilitzada, i traslladada en ambulància privada.
Com a resultat de l’impacte, un dels bancs de la cèntrica plaça Reial ha quedat completament destrossat. L’accident ha causat gran commoció perquè ha tingut lloc en una zona restringida al trànsit i molt concorreguda. S’hi han desplaçat diversos efectius sanitaris, així com policia i bombers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles