Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Hi ha embossos a la Via de Cintura i a l'autovia de l'aeroport
Sacs de ciment a la mitjana de la Via de Cintura de Palma. Foto IB3
214Un camió que transportava sacs de ciment ha perdut part de la càrrega en la incorporació a la Via de Cintura de Palma des de l’autovia de Llevant avui dijous al matí. L’incident ha causat retencions quilomètriques tant a la Via de Cintura en els dos sentits com en l’autovia que enllaça Palma amb l’aeroport i Campos.
Tal com es pot apreciar en la imatge, els sacs de ciment han caigut damunt la mitjana que separa els dos sentits de la Via de Cintura en el tram que transcorre a l’altura del barri de Nou Llevant de Palma.

Sacs de ciment damunt la mitjana de la Via de Cintura de Palma, a l’altura de l’enllaç amb l’autovia de Llevant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet