Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
La normativa aprovada pel Consell, i que entrarà en vigor a partir del primer de juny, prohibeix l'estacionament d'aquests vehicles si no compten amb una reserva a un càmping
L’angoixa era palpable avui davant l’entrada en vigor el pròxim primer de juny de la llei de limitació de vehicles a l’illa d’Eivissa. La norma estableix que les autocaravanes només podran circular i romandre a l’illa si compten amb una reserva a un càmping. En cas contrari, s’enfrontaran a multes de fins a 30.000 euros.
Una situació que, segons els convocants, aquest estiu afectarà prop de 1.000 autocaravanes i 2.000 persones. Han calculat que haurien de gastar-se 1.800 euros al mes en un càmping i asseguren que, a més, només hi ha 200 places a tota l’illa. Exigeixen que es permeti, almenys als residents, la pernocta a espais sense cost.
Segons els manifestants, la concentració d’avui també és una crida desesperada a les administracions, perquè lamenten no poder afrontar els preus de lloguer que hi ha ara mateix a l’illa. Mentrestant, els caravanistes concentrats avui ha anunciat que per al maig duran a terme una nova mobilització, en aquests cas, amb les autocaravanes pels carrers d’Eivissa.
L’entrada sense control general problemes de salubritat
El Consell d’Eivissa defensa que l’entrada sense control de caravanes genera, entre altres, problemes mediambientals i de salubritat. I que, a més, “el problema de l’habitatge s’ha de tallar des d’altres mitjans”, segons ha reiterat el Consell, i ha insistit: “Volem una illa reglada i on es compleixin les normes; per això, les caravanes que circulin i pernoctin a Eivissa han de fer-ho amb una reserva de càmping i amb l’autorització que marca la Llei 5/24 d’11 de novembre per a transitar per Eivissa”.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució