Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
La concentració s'ha desenvolupat sense incidents, però, això sí, amb un ample dispositiu policial
24 hores després que esclatàs un conflicte a A’Arenal de Llucmajor i que va provocar l’expulsió d’un grup de joves algerians de la casa que havien ocupat, els veïnats d’aquest nucli turístic s’han concentrat per demanar més seguretat .
Un centenar de veïnats de S’Arenal, segons la Guàrdia Civil, s’han concentrat aquest dijous horabaixa per reclamar més seguretat en aquest nucli turístic. Apunten a un grup de joves d’origen algerià com els responsables de l’increment de robatoris d’aquests últims dies.
Asseguren que es tractaria de les mateixes persones que varen ser expulsades de Son Gotleu i haurien ocupat un local d’aquesta zona que ara l’ajuntament ha tapiat. La concentració s’ha desenvolupat sense incidents, però, això sí, amb un ample dispositiu policial.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes