Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
També s'han mobilitzat per "retre homenatge als dos guàrdies civils morts, fa una setmana, en acte de servei, a Barbate, quan lluitaven contra el narcotràfic"
Un centenar de persones s’han manifestat avui diumenge, a Palma, per exigir la dimissió “immediata” del president del Govern, Pedro Sánchez, i del ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, en una marxa ciutadana de suport a la Guàrdia Civil i per Espanya.
En declaracions als mitjans de comunicació, el fundador de Foro Baleares, Cosme Bernat Brull, ha explicat que la manifestació ha estat convocada per “retre homenatge als dos guàrdies civils morts, fa una setmana, en acte de servei, a Barbate, quan lluitaven contra el narcotràfic”. A més, ha continuat, “per a denunciar la dolenta o nul·la gestió del ministre Marlaska pel tema dels materials i per les cessions a EH Bildu a Navarra i, també, com a principal responsable, del president del Govern, Pedro Sánchez”.
Així, Brull ha exigit la dimissió de l’executiu “en bloc” i “la convocatòria d’eleccions”, una sol·licitud que, ha recordat, aquesta entitat ha plantejat des de fa mesos, “perquè la gestió que estan duent a terme és nefasta per a tots els espanyols i, per tant, cap pot seguir ni un minut més en el càrrec”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades