Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
Una tradició que té 18 anys i que pretén venerar la Beata amb germanor
Amb carro, a damunt un cavall o a peu. Així venien tots els pelegrins de la romeria que va de Binissalem a Sencelles i que té com a objectiu arribar a la finca de la Beata, una santa molt estimada entre els binissalemers.
La romeria se celebra des de fa 18 anys i surt de Binissalem per arribar fins al convent de les Germanes de la Caritat a Sencelles i després dinar a la caseta de la Beata. Per participar-hi, cal tenir els cavalls preparats i moltes ganes de compartir el camí.
Enguany, hi han participat una quarantena de cavalls i un centenar de pelegrins que han tornat a compartir el camí amb germanor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Segons les primeres informacions, les flames han començat just davall de les plaques solars