Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La majoria son treballadors d'origen llatinoamericà que resideixen a autocaravanes i tendes de campanya
Els qui més pateixen les baixes temperatures d’aquests dies són tots aquells que s’han vist obligats a viure en infrahabitatges. A la ciutat d’Eivissa, a prop del barri de Can Misses, trobem un d’aquests campaments on malviuen desenes de treballadors, la majoria d’ells migrants, en unes condicions insalubres.
Una part viu en autocaravanes i l’altra en tendes de campanya. El fred i especialment la humitat són els seus principals enemics.
Molts treballadors de temporada han partit. Els qui han decidit quedar-hi, sobreviuen amb feines precàries. Un exemple és Yamile Mora, una dona que viu en una autocaravana. Yamile paga 500 euros de lloguer pel seu infrahabitatge. La meitat del que es pot pagar ara per una habitació.
Denuncien que els ajuntaments els dificulten l’empadronament. Aquest seria el primer pas per obtenir papers i un sostre per començar un nou projecte de vida.
jaZXbDYGVaMUbkayZHG
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal