Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

La CGT ha convocat a Menorca l'única vaga general de totes les Illes, però, ha tingut molt poc seguiment
Devers 100 persones han participat a la manifestació del 8M convocada per la CGT a Ciutadella. El mateix sindicat ha convocat a Menorca l’única vaga general de totes les Illes, però, ha tingut molt poc seguiment. La concentració matinal de CCOO i UGT, i els manifestos de les administracions destacant la desigualtat laboral, han completat la jornada.
Amb música i balls, un centenar de persones han recorregut el centre de Ciutadella per a denunciar les desigualtats que continuen patint les dones en la societat actual. Si no lluites estàs perduda, i juntes, diverses i rebels som imparables, són algunes de les proclames que s’han sentit a la marxa.
Durant el dilluns dematí també s’han concentrat una trentena de persones convocades per Comissions Obreres i la UGT. En el manifest s’ha posat l’accent en les desigualtats laborals entre dones i homes.
Les administracions de l’illa també han commemorat la jornada amb la lectura de manifestos tant a la seu del Consell com a l’Ajuntament de Maó.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia