Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
La CGT ha convocat a Menorca l'única vaga general de totes les Illes, però, ha tingut molt poc seguiment
Devers 100 persones han participat a la manifestació del 8M convocada per la CGT a Ciutadella. El mateix sindicat ha convocat a Menorca l’única vaga general de totes les Illes, però, ha tingut molt poc seguiment. La concentració matinal de CCOO i UGT, i els manifestos de les administracions destacant la desigualtat laboral, han completat la jornada.
Amb música i balls, un centenar de persones han recorregut el centre de Ciutadella per a denunciar les desigualtats que continuen patint les dones en la societat actual. Si no lluites estàs perduda, i juntes, diverses i rebels som imparables, són algunes de les proclames que s’han sentit a la marxa.
Durant el dilluns dematí també s’han concentrat una trentena de persones convocades per Comissions Obreres i la UGT. En el manifest s’ha posat l’accent en les desigualtats laborals entre dones i homes.
Les administracions de l’illa també han commemorat la jornada amb la lectura de manifestos tant a la seu del Consell com a l’Ajuntament de Maó.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou