Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els usuaris són de la zona de Llubí, Jornets, Costitx i foraviles dels voltants d'Inca
Els usuaris de l’estació de tren d’Enllaç, a Inca, s’han manifestat avui davant la decisió del Govern de tancar-la dimarts, dia en què tot el traçat ja serà elèctric i no s’haurà de menester fer transbord a Enllaç. Davant les protestes dels usuaris, la conselleria de Mobilitat es va comprometre ahir a estudiar, durant aquest mes, la viabilitat de mantenir l’estació oberta.
Els usuaris són de la zona de Llubí, Jornets, Costitx i foraviles dels voltants d’Inca
Amb pancartes, senyals, música i crits, els usuaris de diverses edats i procedències han mostrat la seva indignació per la decisió del Govern.
El Govern es va comprometre ahir amb els usuaris que durant el gener estudiaria la viabilitat de mantenir obert l’Enllaç. Però els manifestants no ho acaben de veure clar.
Els usuaris d’Enllaç tornaran a manifestar-se d’aquí a 2 dissabtes al migdia, al mateix indret que volen salvar.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar