Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El tall al trànsit del carrer del Ramal ha ocasionat les protestes d'alguns vehicles
Prop d’un centenar de persones han participat aquest migdia en la concentració de protesta pel tancament del Centre Internacional de Gravat Xalubínia, a Alaior. El taller haurà de sortir de l’antiga escola des Ramal i cercar un nou emplaçament.
Els seus responsables no han acceptat cap de les tres solucions oferides pel Partit Popular, que consistien a ocupar els baixos de l’edifici, un espai municipal a la zona escolar, o bé una subvenció de 8.000 euros.
La protesta d’avui s’ha convertit en una crida als manifestats a expressar de manera artística la seva disconformitat. Amb tot, el tall al trànsit del carrer del Ramal ha ocasionat les protestes d’alguns vehicles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets