Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Els propietaris de dos dels pàrquings del municipi han decidit clausurar-los si l'Ajuntament no en regula la situació. Fa dos anys que el consistori ha deixat de pagar per aquests terrenys, dels quals no existeix tampoc un contracte de lloguer
Alaior podria perdre un centenar de places d’aparcament. Els propietaris de dos dels pàrquings del municipi han decidit clausurar-los si l’Ajuntament no en regula la situació. Fa dos anys que el consistori ha deixat de pagar per aquests terrenys, dels quals no existeix tampoc un contracte de lloguer. Els vesins ja en temen les conseqüències.
Els 21 propietaris del pàrquing de Sa Teulera, a Alaior, han decidit clausurar l’aparcament. El motiu: l’Ajuntament fa dos anys que no els paga el lloguer del pàrquing, que té capacitat per a 60 cotxes, i del qual -actualment- no existeix cap contracte.
Però no és l’únic. L’aparcament de Dalt Sant Pere Nou, es troba en la mateixa situació. Els propietaris asseguren que l’Ajuntament fa dos anys que no els paga el lloguer. Després de diverses reunions, el consistori s’hauria compromès a regularitzar-ne la situació abans de final de mes. Els propietaris avisen que si no és així, tancaran el pàrquing.
Segons l’Ajuntament, aquesta situació es deu a qüestions urbanístiques i de tipus jurídic, tot i que, asseguren, estan en tràmits de solucionar-ho.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes