Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
A Astúries 32 focus continuen també actius a 17 municipis
Més de 6.500 efectius continuen fent feina a Galícia per aturar el centenar incendis que encara hi ha actius. Ho fan des de terra perquè des de l’aire la densa fumerada ho fa impossible. També els veïnats amb el que tenen a mà lluiten perquè les flames no arribin a les seves cases. 19 focs amenacen de fer-ho.
L’onada d’incendis deixa ja quatre morts i desenes de ferits a Galícia. Les víctimes són dues dones que han quedat atrapades dins el seu vehicle mentre intentaven fugir del foc i dos homes que col·laboraven en les tasques d’extinció
Durant la seva visita, el president del Govern, Mariano Rajoy, ha confirmat que els incendis són intencionats i ha demanat als efectius policials tots els seus esforços per detenir els culpables d’aquests focs. El president de la Xunta de Galícia parla de terrorisme incendiari.
El foc també assola des d’ahir Astúries. 32 focus continuen actius a 17 municipis. Les flames han obligat a tallar carreteres i s’han suspès les classes a una vintena de col·legis per precaució. Des d’anit, un nigul extens de fum enterboleix el cel del Principat.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre