Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'oficina de l'ONU per als drets humans ha denunciat que almanco 12 persones han mort i més d'un centenar han resultat ferides
Centenars d’ucraïnesos es concentraren aquest passat dilluns a l’estació de metro de Kíiv per cantar una cançó folklòrica. Un clam de resposta contra el bombardeig dels míssils russos llançats sobre la capital d’Ucraïna.
L’oficina de l’ONU per als drets humans ha denunciat que almanco 12 persones moriren i més d’un centenar resultaren ferides, la majoria civils. A més, una dotzena d’infraestructures quedaren malmeses, pels atacs a les ciutats de Kíiv, Zaporíjia o Sumy.
Mentrestant, la Xina ha tornat a demanar a les parts involucrades que reprenguin el diàleg per afavorir una desescalada de la violència.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament