Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

L'accidentat ha sofert un traumatisme cranioencefàlic i un altre de toràcic i abdominal sever
Un ciclista de nacionalitat anglesa i d’uns 45 anys, ha resultat ferit molt greu aquest dissabte, després d’haver estat colpejat per un camió i caure per un terraplè de vuit metres, a Caimari.
Després d’haver rebut l’avís, des de la central del SAMU 061 s’ha mobilitzat l’ambulància de suport vital bàsic més pròxima i una ambulància de suport vital avançat. L’equip assistencial, després d’una primera valoració ‘in situ’, ha informat que el ciclista ha sofert un traumatisme cranioencefàlic i un altre de toràcic i abdominal sever.
Posteriorment, a l’estabilització del ferit, l’equip assistencial del SAMU 061 n’ha alertat l’Hospital Universitari de Son Espases i s’ha procedit a l’activació del codi politrauma. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat també agents de la Guàrdia Civil, que s’han fet càrrec de la recerca d’aquest accident.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo