Un home d’uns 50 anys és ferit crític després d’un accident a la Via de Cintura de Palma.
Segons ha informat el SAMU 061, l’accident ha tingut lloc aquest dissabte horabaixa, quan un cotxe ha impactat amb un ciclista, que va quedar inconscient després de sofrir un possible traumatisme cranioencefàlic greu. Des del SAMU 061 es va activar una unitat de Suport Vital Avançat, amb un equip assistencial, que va informar que el ferit sofria politraumatisme greu, traumatisme cranioencefàlic sever i trauma toràcic i pelvià.
Després d’estabilitzar l’home, es va activar el codi politrauma a l’Hospital de Son Espases. A més, la Guàrdia Civil va gestionar l’alerta verda per la gravetat del ferit.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos