Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
"1936, El desembarcament de Mallorca" narra l'expedició del capità Bayo a Mallorca
El còmic també pot ser una eina didàctica. “1936, El desembarcament de Mallorca” narra els successos de la Guerra Civil a Mallorca, de la mà d’uns personatges amb superpoders. El 16 d’agost del 1936, el republicà Alberto Bayo va desembarcar a Mallorca per alliberar-la dels nacionals. Aquest episodi és el punt de partida del darrer còmic de la sèrie “Universo 36”. Com no podia ser d’una altra manera, els personatges de cada bàndol tenen superpoders.
És per això que els protagonistes s’han creat basant-se en el folklore illenc. Tot i tractar-se d’un conflicte bèl·lic, han optat per un estil més proper als dibuixos animats. Podeu posar rumb cap aquest còmic i els seus autors a la presentació d’aquest dijous, a la llibreria Univers del Còmic de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania