Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
El concert serà aquest dijous al Castell de Son Mas d'Andratx, amb la Jove Orquestra de les Illes Balears i el Cor Veus de Ponent
Així sona la primera obra per a orquestra i coral de Pau Cladera. Amb només 18 anys, és el compositor i director d’aquesta peça de llarga durada, on conta la història de la conquesta de Mallorca per part de les tropes del Rei En Jaume. “He intentat incloure de manera elegant, algunes referències a coses nostres de Mallorca”, explica el jove compositor.
El mallorquí divideix el relat en dues parts: una part més èpica, i l’altra més humana i emocional. Tot, filat per la veu de Miquel Àngel Torrens. “Allò que té d’especial aquesta crònica musical és que ens dona una idea de les dues vessants de la història, esteim acostumats a sentir la història dels vencedors i en aquest cas sentim també la veu dels que varen perdre”, celebra Torrens.
La música la posa el Cor de Veus de Ponent i la Jove Orquestra de les Illes Balears. Diferents generacions conviuen en aquest projecte i aprenen les unes de les altres. Dijous, al Castell Son Mas d’Andratx, podeu gaudir de la primera gran estrena de Pau Cladera. Un jove compositor amb un futur prometedor.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila