Els agressors recriminen que no s'esperàs prou temps a la parada de l'estació, perquè el més jove pujàs al bus amb la seva dona i fill
225
Important pallissa la que va rebre aquest dissabte el conductor del bus que fa la ruta des de l’estació de Consell fins a Alaró.
L’home pateix contusions al cap, a un ull, i li varen colpejar l’esquena i les cames. Ha presentat una denúncia a la Guàrdia Civil, i es presentarà també com a acusació particular el Sindicat Independent de Treballadors de les Balears.
Segons el conductor, dos homes el varen apallissar quan va aturar al polígon. Li recriminen que no s’esperàs prou temps a la parada de l’estació, perquè el més jove pujàs al bus amb la seva dona i el seu fill.
UGT condemna la “brutal” agressió a un conductor del bus TIB
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura