Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Una de les víctimes té un traumatisme cranioencefàlic greu i un altre una fractura en una cama
Imatge d'arxiu. /JAVIER ABRIL
125Un conductor ha atropellat dos vianants al carrer Manacor de Palma i ha fugit, deixant a una de les víctimes amb un traumatisme cranioencefàlic greu, segons ha informat el Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).
L’avís es va produir aquest dimecres poc abans de la mitjanit. Segons els testimonis, un cotxe va atropellar dos vianants i va fugir.
Un home de 54 anys va sofrir un traumatisme greu al cap i fractura oberta de les dues cames. Va ser traslladat a l’Hospital Son Espases, on es va activar el codi politrauma.
D’altra banda, un home de 37 anys va resultar ferit de menor gravetat amb una fractura en una cama. Va ser traslladat a Son Llàtzer.
Fins al lloc de l’atropellament es van desplaçar dues ambulàncies de suport vital avançat del 061.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets