Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El conductor, de 25 anys, havia trencat repetidament una ordre d'allunyament respecte d'uns familiars de Son Banya
Espectacular persecució, la passada matinada, pels carrers de Palma. Un conductor que fugia dels agents de Policia ha acabant xocant amb el seu vehicle contra una barrera al barri del Coll d’en Rabassa.
La persecució ha començat passades les 12, a la plaça de Progrés de Palma, quan ha advertit la presència de la Policia motoritzada i ha començat a fer maniobres estranyes. A partir d’aquí, ha circulat a gran velocitat, i botant-se els semàfors en vermell, per l’avinguda d’Argentina i el Passeig Marítim. Fins arribar al carrer Cardenal Rossell, on ha perdut el control del cotxe i ha xocat contra la barrera d’un negoci.
L’home ha fugit a peu fins que l’han interceptat en una terrassa. Al vehicle també hi havia una dona que ha estat atesa per ferides lleus. El detengut, de 25 anys, havia trencat repetidament una ordre d’allunyament respecte d’uns familiars de Son Banya. Ara està en espera de passar a disposició judicial.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície