El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els veïns de sa Casa Blanca han quedat sense subministrament
La canonada ha esclatat devers les sis i mitja del dematí. L’asfalt ha cedit i, a poc a poc, la terra ha anat engolint el cotxe que estava aparcat en el carrer Marquès de Tenerife de la barriada de Son Ferriol. Els veïnats han avisat els propietaris del vehicle, que estaven dormint, i l’han intentat treure fent marxa enrere, però no han pogut. Els operaris d’Emaya han tret el cotxe del forat amb una grua. Ha quedat ple de fang per fora i també per dins, amb tan mala sort que l’aigua ha arribat al motor.
La canonada que ha esclatat és l’artèria de Llevant, una de les més importants del circuit d’Emaya. Ha deixat sense subministrament la barriada de sa Casa Blanca i ha fet baixar la pressió de l’aigua a una desena de barriades del llevant de la ciutat, sobretot als pisos més alts. Les tasques se centren ara a reemplaçar els 4 metres de canonada que han esclatat. Unes feines que es poden allargar fins a les 8 del capvespre.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle