Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

El conductor ha resultat ferit, però es troba fora de perill
Un cotxe s’ha encastat contra un magatzem aquest dimecres, a primera hora del matí, a la carretera de Sant Miquel de Balansat, a Sant Joan de Labritja, a l’altura del quilòmetre 6. El vehicle ha sortit de la carretera en un tram recte i ha envestit violentament un magatzem. El cotxe ha quedat, literalment, dins l’edifici i ha provocat danys importants a l’estructura de l’immoble.
El conductor presentava ferides i contusions i ha estat traslladat en ambulància a un centre hospitalari. Tot i que, segons ha transcendit, el seu estat és delicat, es troba fora de perill. La Guàrdia Civil ha tallat el trànsit a la zona de manera temporal per facilitar les tasques als efectius d’emergències.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat