Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Els bombers del parc d'Inca s'han desplaçat al lloc dels fets per sufocar les flames
Un cotxe s’ha incendiat aquest dimarts horabaixa a l’aparcament del Poliesportiu de sa Pobla. Els efectius dels Bombers de Mallorca han rebut l’avís devers les 18.00 hores del capvespre, i fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers procedents del parc d’Inca.
El cotxe s’ha calat foc devers les 18.00 hores, moment en què molts infants eren al poliesportiu perquè havien anat a entrenar-se als camps de futbol i a les pistes de la instal·lació esportiva. Alguns dels familiars que hi eren presents han utilitzat extintors del pavelló per intentar apagar les flames abans de l’arribada dels bombers.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució