L’incendi d’un cotxe ha causat l’alarma aquest matí a una de les entrades de Vila, concretament a la rotonda de Joan XXIII. El conductor anava direcció Puig d’en Valls quan el vehicle ha començat a cremar, ha tingut temps de deixar-lo a un costat de la vorera i sortir corrent. El cotxe ha quedat calcinat, els bombers han apagat les últimes flames i han refredat la zona. Un equip de neteja ha recollit les restes de vehicle.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa